Fredagmorgon..

Fredag den 13e dessutom.. Är ni skrockfulla? ;) Idag vaknade Leia tidigt.. runt halv sju ungefär.. Hej vilken trött mamma vi hade då.. Har sovit som en kratta och är stel i kroppen,men det ordnar säkert till sig.. Idag är det som sagt dags för Rul,men det kan ni ju inte missat så som jag tjatar;) Känner mig lite smånervös faktiskt.. Tänk om något är fel,hur tacklar man det då? Jag vet att man inte ska tänka så,men jag kan ju inte hjälpa :'(. Men det ska nog gå bra.. <3 Ska bli så mysigt att se lilla mini igen <3 Medans vi är på Ultraljudet så ska Leia vara på dagis en stund.. Där skulle dom ha julgransplundring så det blir roligt för henne :) Nähe,ska ta ett glas vatten och hoppas på att nervositeten släpper lite.. God Morgon på er.

Kommentarer
Postat av: Anna Rönnbäck

Lycka till på rul!! Uppdatera när du varit där ;) är såå nyfiken, för ni ska se vad det är va?! Kram till hela familjen! :)

2012-01-13 @ 09:18:53
Postat av: Marie

Hehe ja det är ju den 13:e idag, näeee tror ej att jag är det, fniss

2012-01-13 @ 09:39:53
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Skönt att allt såg bra ut gumman, och grattis igen! Wiiiee! <3

Puss!

2012-01-13 @ 11:31:39
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!