Måndag.


Bild från i fredags när vi hade besök från pite ;)

Besöket hos barmorskan gick jättebra, men uppdaterar allt senare sen i ett eget inlägg.. Ska även hinna med att lägga in bild på magen tänka jag!
Det får bli ett snabbinlägg nu.. Leia vilar lite middag.
När hon vaknar ska vi åka iväg till leklandet och busa av oss lite tillsammans med Leias farfar! Det ska bli mysigt!

Dock får jag ta det ganska lugnt, min rygg har sagt upp sig :( Och jag måste erkänna att jag välkomnar foglossningen påriktigt nu :(
Så jag får passa på att ha kameran i högsta hugg istället, inte mig emot! ;)

Hörs mer senare! Hoppas ni får en underbar dag i solskenet.

Kommentarer
Postat av: Elin thejas Mamma + Lillasyster i Magen

Hej hej tack så mycket =)

jo det är bra här förutom så himla mycket halsbränna blir tokig... Själv då?

2012-02-20 @ 17:01:24
URL: http://thejasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!