Leia, pappa kolla Emil..♥


Idag har Leia varit extra mysig, vilket beror på den där jäkla febern som peppar peppar verkar ha försvunnit nu till kvällen, dock vågar jag inte ropa hej än.. Vi vet ju inte hur natten blir.
Leia var så himla söt efter lunch idag.. Hon sa: " Leia, pappa kolla Emil" och så pekade hon på soffan att dom skulle lägga sig precis som på bilden.. Och vid det tillfället var det viktigt att det var just pappa ♥, hade nog inte alls gått lika bra med mej ;P
Sen tog det inte många minuter förrän hon sov! 
Roligt att hon tycker om att titta på gamla Astrid Lindgren serier, sånt man själv kollade på när man var liten! 
Dock har det resulterat i att hon har sprungit hela efter middagen och ropat EEEEEEMIIIIIIL!! Ett tag trodde jag det var för att hon ville se Emil om och om igen, tills jag insåg att hon härmade Emils pappa när han skäller på honom ;P
Vad tycker era barn om att titta på? :)

Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på kontoret, förra veckan tyckte jag inte det var något att ha, men ska ge det en andra chans! :)

Trevlig kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Såå söttt

2012-02-19 @ 21:11:07
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Ååå vad jag önskar att lillkillen vill se Astrid Lindgren filmerna, men han ääääälskar Musses Klubbhus & bara det...behöver jag säga att jag är trött på Musse ;)



Hoppas hon har piggnat till & slipper febern inatt.

2012-02-19 @ 22:01:23
URL: http://ullistartor.zoomin.se
Postat av: mammi

Myskorvar<3

2012-02-19 @ 22:05:07
Postat av: Melanie

Här är det mest Musse och Händige Manny som gäller just nu:) Börjar bli lite trött på det, hoppas hon börjar gilla typ emil, pippi och lite sånt snart så en annan inte tröttnar lite fort/lätt haha:)

2012-02-20 @ 06:21:15
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!