God morgon febersöndag!


Roligt att leka tittut!
Leia brukar alltid gömma sig under filtar/täcken och säga inne, så ska man leta efter henne! Sötplutta! ♥


En frisk vecka på dagis sen var det dags igen.. Strax innan elva igårkväll hörde jag hur Leia ropade på mig.
Jag myste ner mig hos henne i hennes säng och märkte direkt att hon var varm..
Jaha feberdags igen!! Flyttade över henne till våran säng och tog tempen, och mycket riktigt 39 grader! 
Here we go again! Dock tror jag faktiskt att det "bara" är tandfeber denna gång.. För hon har nämligen skitit extra mycket ett par dagar ;P och det verkar klia massor i munnen på henne.. Stackars pluttan.. Kan bara tänka mig hur ont det gör att få tänder!
Hoppas febern snabbt går över och att hon mår bättre snart.. 

Så detta får bli en väldigt lugnt söndag med andra ord, får väl försöka sysselsätta oss här hemma och bara vara. 
Men vad är mysigare än att bara vara hela familjen samlad och gosa? ♥

Nu ska jag sätta mig och svara på att underbara kommentarer som kommer in :)

Det är så mycket roligare att blogga när man har så fina läsare! 
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: EMMA

Ja shoppinh tackar man inte nej till hihi :)



Okej, bra att det gick och se för er, dom trodde att de var en tjej till 70% men känns som vi inte kan lita på de så de blir ett köns ul :)

Skönt att du mår så pass bra som du gör ändå. Jobbigt i början med spyandet men tur att det finns hjälp.



Jag mår okej. Hemsk foglossning och illamåendem då och då men annars är det bra :)



Kramen

2012-02-19 @ 11:03:07
URL: http://lovestorybyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!