Bilder från fettisdagen! ♥






Väldigt mysigt att göra sina egna semlor! Och Leia gillade det starkt! ♥
Dock var hon lite smårädd för elvispen först :P 
Eftersom alla inte gillade mandelmassa här hemma så gjorde vi demlor med sylt :) Och med mindre grädde än vad som brukar vara på köpesemlorna, för personligen tycker jag alltid det är för mycket. Smidigt när man får göra sin egna semla, då får man den precis som man vill ha den :)
Men jag gjorde en gammal hedelig med mandelmassa, för det tycker jag bäst om! :)


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Kikar in och önska dig en trevlig dag :D

2012-02-23 @ 15:02:27
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Mickan, Gravid v. 35

Åh, så många fina bilder! :) Jag har ännu inte ätit någon semla men ska eventuellt på stan och ta en fika med en kompis imorgon. Jag är inte så förtjust i mandelmassa och brukar lämna kvar lite sådant...



Hihi, vad roligt. :)

Tack! Bra att du tror det, det tror jag också.

Ja, visst var det fina bebiskläder och det är jätteroligt att shoppa till bebis! Men jag antar att det blir ännu roligare sen när man har någon att prova kläderna på med. Hihi.



Vad kul att du gillar nya designen. :)

Ja, snart är det dags. Förhoppningsvis bara 4-5 veckor kvar nu. :O



KRAMAR! ♥

2012-02-23 @ 15:11:36
URL: http://angel-like.com
Postat av: Farmor

Fina kort.

2012-02-23 @ 18:46:47
Postat av: Marie

gotttit och sambon din har nog fått i sig för mycket sött se det ut som hehe

2012-02-24 @ 10:23:10
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

oh semlor med sylt.. vad gott det lät! Kram

2012-02-24 @ 12:35:42
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!