Mysigt värre!

Idag har jag varit sugen på att fota lite, eftersom jag nog ska lämna in den på lagning imorgon.
Det gör ont i hjärtat att skicka iväg den igen :( men måste ta tag i det. Annars får jag ju den aldrig lagad. och ibland stör det mig faktiskt att blixten inte fungerar..

Lite bilder!


Världens vackraste! ♥


Fångade ett kort när hon är ute och går och sen ramlar, tyckte det blev ganska roligt ;P


Glad ändå :)





Gick ut och gick en sväng!
Medans R blev 15 på nytt och skulle testa sin skateboard ;P


tihihi ;)


VÄNTA PÅ MIIIIIG! :D


Kommentarer
Postat av: Mammi

Ååååh vad fina bilder=) Rille har roligt ser jag=)<3

2011-09-09 @ 15:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!