Kvällsfix..

Har suttit och fixat med lite kort nu ikväll, jag har fortfarande inte tagit mig tid att fixa bilderna som jag tog på Cindy och Cleo, Ville & Viggo.
Jag har liksom inte haft någon lust, och jag vet varför..
jag är inte hundra nöjd med korten, känns inte som jag fick till rätt ljus tyvärr. Tror det var för mörkt den dagen helt enkelt :P Men men, några bra har jag hunnit fixa iaf, och här är en :)


Cindy & Cleo! ♥

Nu vill jag faktiskt ha hem min kamera så jag kan börja fota ordentligt igen.
Nejdå jag är inte ett dugg bitter, jag lovar!! GRRRR!! 
nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på ett avsnitt vänner i vanlig ordning.
Antar att Leia vill upp tidigt imorgon..
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Ja den är verkligen toppen, den gör att det blir roligare att motionera. Allt bra med oss, med er? Vilken härig blid på två söta. Kram

2011-09-24 @ 03:35:55
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!