Kväller..

Regnet öser ner utanför fönstret, Lillfis sover och jag och Rickard myser i soffan! ♥
kan inte bli bättre! :)

Kom iväg en sväng till träningen förut, men det var så jävla mycket folk så vi åkte snart hem igen!
Men då var vi där en sväng iaf! :)

Imorgon är det fikadejt hemma hos Rebecka, mysigt som alltid.
Idag hade svärmor med sig jättegod äppelkaka hit, det blev endel kvar så den tänkte jag ta med mig imorgon på kaffedejten, nöff nöff nöff! :)

Nehe nu ska jag surfa runt och leta efter ett bra fodrat regnställ till Leia, någon som har förslag på några bra??

PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Jannie

Hallå going!

Det var då ingen dålig kväll det inte!

Mys med sin familj är det bästa!



Fodrat regnställ??Finns det alltså?så påläst är jag ja...ha ha ha Hopas du hittar något iaf!

Tack goa du för dina härliga kommentarer!Tänkte faktiskt på dig(låter inte helt knäppt eller??) när jag shoppade Villervalla.Vet att Leia har en massa fint därifrån!

Hoppas ni har en härlig lill lördag!KRAMAR

2011-09-21 @ 15:15:05
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!