Halvdöd.

God dag!
Idag är jag mer död än levande känns det som.
Natten har inte varit den bästa,Leia vaknade runt tre och vägrade somna om.
Jag vet inte om hon trodde att det var morgon eller något..
Hon var iaf skitpigg, och hur glad som helst. vilket jag inte var. och inte hennes pappa heller för den delen.
Så vi försökte söva om henne ett bra tag, men det funkade inte.
Så kl fyra gick jag upp och satte mig och kollade på tv med henne, det fanns inget vettigt och se, så vi fick kolla på Eva och Adam filmen från 96, inte så värst jättebra.
Men kl fem hade hon fortfarande inte somnat :S och jag blev bara tröttare och tröttare och ville bara sova!
Men efter mycket om och men så tror jag att hon somnade runt halv sex sen, för vi gick faktiskt in och la oss strax efter fem i sängen igen..
Klockan ringde klockan åtta eftersom vi skulle vara hos Malin halv tio. Men jag var så trött och Leia sov fortfarande, så jag avbokade dejten och sov vidare, men det var inte någon lång stund jag fick sova.
kvart i nio var det upp och hoppa! Så efter lite kaffe och frulle, ångrade jag mig och bestämde mig för att åka till Malin iaf, Leia tyckte det var roligt att leka med Alice och Lowe! ♥
och vi morsor snackade lite skit, Linda var där också! MYS!
Tack för idag brudar!

Snart ska jag iväg och träna med Jenny, det ska bli skönt, även fast jag är lite seg ;P
Men men, jag får sova skapligt ikväll sen!
Runt sju, halv åtta ska jag hem till mamma och färga och fixa hennes hår lite! kul :)

Nu ska jag surfa runt och kolla lite kläder till Leia. :)
Om ni orkade läsa detta gnäll ända hit så önskar jag er en trevlig dag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!