Fredagsmys på hög nivå!

Dagen började med att jag vaknade upp med huvudvärk! Mindre skönt :(
Dock har Leia sovit som en stock inatt och vaknade strax efter sju imorse! Så natten som varit kan jag inte klaga på!
Men idag har vi inte gjort många knop, bara tagit det lugnt, och fixat lite här hemma..

Ikväll är det Idol igen och jag tänker bänka mig framför tvn med en chipsskål och annat gött i vanlig ordning.
Lite speciellt med lite fredagsmys, dock har ju jag "fredagsmys" alldeles för många dagar i veckan :P
Tur det inte syns på vågen det tackar vi för :)

Nu ska jag se om Leia vill ha en liten banan.
Ett tråkigt inlägg blev detta visst, men så kan det va..

Fick även mail om att Leias jacka är skickad idag, det gillas =D

Kommentarer
Postat av: Fröken M

hihi... det blir samma sak här, jag går all-in med tacos, chips, dipp och godis !!

en riktig svensson fredag när den är som bäst ;)

kramar

2011-09-23 @ 16:48:51
URL: http://frokenmela.se
Postat av: i min lilla lilla värld

Lite sent svar, men ja... ag har nog kommit in i det hela. Känns som att Dixie alltid funnits hos oss

2011-09-23 @ 22:07:24
URL: http://saratilling.se
Postat av: Linda Olsson

Haha, fredagsmys ä ju gött, klart man ska ha dä flera gånger i veckan ;D



Puss!

2011-09-26 @ 09:57:31
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!