Tiiiiisdag!

Idag hade vi tur och fick sovmorgon till kl nio! Guud så skönt det var :)
Hon skämmer bort oss våran lilla skruttunge! ♥

Efter lite frukost åkte vi bort till Rebecka och drack lite kaffe och snacka lite skit, mysigt som vanligt :D

Leia sover förtillfället och jag tänkte hinna med att blogga lite:) 
Dock hade jag inte så mycket att skriva kände jag.

Ska eventuellt åka iväg till Linda när Leia har vaknat, får se om även Rebecka och ungarna följer med dit med :)
Men dessvärre har jag blivit ganska trötter här hemma så kanske inte orkar åka iväg :P Men får se ;)
Har även tvättstuga kl 17, så kanske ska samla krafter till den :)

Ikväll är det desperata hemmafruar igen, wiie, gillar när veckorna går fort :)
Idag är det jag som åker hem till frugan istället och tittar där :)
Malin ska också hänga på :)
Myyysigt!

Läängtar till söndag också, då ska jag fota Jenny! Wiiiihow! 


Slänger in en bild på goa Cindy!
Tycker om stilen hon har hihi! ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

samla kraft till tvättstugan behöver man, för det är sååååå tråkigt hehe



Ohh söt bild



Synd att det krånglar =(

2011-10-11 @ 15:49:35
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!