Stormig fredag!

jäklar vad det blåser idag, och har gjort sen igår förresten.. Är det stormen ophelia tro?
Tycker dock att det är ganska mysigt att vara inomhus när det är så burrigt väder :)
Men lite mer värme hade inte skadat, men det brukar alltid vara kallt på hösten/vintern.. :( Platen är lite snåla med värmen :(

Morgon började med en liten sovmorgon till strax efter åtta, efter lite frulle i magen åkte vi bort till Rebecka och kaffade lite tillsammans med Henne och Linda som var där och alla ungar! ♥

Efter dejten åkte jag och hämta upp R så köpte vi en datastol till hans nya kontor!
Han har fått det så mysigt i sitt lilla krypin :D Dock är jag sugen på att måla det vitt, får väl göra det någon dag när han inte är hemma ;) ihihi...

Inatt hade jag även fått mail om kameran, att den skulle komma om 1-2 arbetsdagar??!
Då kan man undra varför dom ringde i onsdags och sa att den skulle komma idag??
Jag blir förvirrad, än har posten inte kommit så jag har hopp om att den fortfarande kommer idag ;P
Men gör den inte det så är det väl lugnt, jag vet ju att det är påväg iaf och NÄSTA vecka är den här i värsta fall :)
Så jag är inte så bitter ;D

Något som kom tidigare än vad vi trodde var H&M paketet, visserligen är det inte allt i det, men kul när saker kommer tidigare än vad man tror, brukar ju i stortsätt aldrig va så, och jag hatar verkligen att vänta:P
Men det ska vi hämta ut efter 17 iaf :)

Nu väntar jag på att Ronja ska höra av sig, vi skulle eventuellt ta en kaffe i eftermiddag!! :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Ujdå, blåser det så mykt, jisses. Hoppas att kameran kommer idag då med posten, men jisses va sen post ni har.



Samt vilken otur du haft med kameran, verkligen må jag säga. Ja det känns onödigt att ta en sådan väska, samt att vill jag å kan jag blinga väskan själv hehe



Ha en toppenfredag

2011-10-07 @ 13:34:17
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!