Litet hopp..

Idag fick jag sms angående kameran igen, nu har dom monterat reservdelen och dom håller på att testar om den funkar.. WIHOW! Ett framsteg, tääänk om jag kan ha sån tur att den kommer i slutet av veckan :D Jag fortsätter hoppas iaf :)

Åhh vad jag ska fota när den kommer tillbaka alltså..
Har ju faktiskt en del "fotojobb" framför mig! :D
Wiihow!!

Telefonsamtalet gick bra idag!
Det känns så himla bra och roligt såklart! mimimimimim!! ♥

Nu ska jag vänta på att Leia vaknar, för när hon gör det drar vi till Linda och busar en sväng.
Tror Leia behöver leka av sig lite, så blir hon inte så rastlös.. :) Mys!!




Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hoppas hoppas hoppas den ä på g nu dåååå! :D Wihooo! Ja då får du nästan fota ihjäl dig sen då, massor som vill bli fotade ju! ;D



Haha, nää det hade nog varit körigt att släpa på den i mårrn tror jag! :P

O ikväll är det myyyys! Wihoo,äntligen! :D



Kan du rings sen så bestämmer vi tid osvosvosvosv??? :$



Pussss fijna <3

2011-10-04 @ 09:56:39
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!