I mina gömmor!

Idag har vi lyckat få igång en gammal hårddisk med massa bilder :)
Det var så roligt att gå igenom dom :) Mycket skitkort som man kunde radera, men också många roliga kort..
Tänkte visa några ;)


jag en nyårsafton, lååångt mörkt hår :)


För att sedan tröttna och klippa av det ;D
Nu blev jag fan sugen på det igen, skit mää :P


Rickard är redo för grillen ;) ♥ Sommaren 09 tror jag :)


På Jobbet ;D

Jag och Jenny nån fest! 
Snyggt hår ;)


Ibland undrar jag :S



Sveriges snyggaste gran?


Rickards & Min första jul tillsammans! ♥


jag i Marocko 2008.

Bästa sommaren 2008 då Rickard o jag fann varandra! 
Här är vi påväg på kryssning! ♥
Heeey gooodloooking ;)


Sen gick det bara utför. :P


Tihi..


Abslutar med en bild på mig och Jenny! 

Finns så mycket roliga kort, med många minnen, men dom håller jag för mig själv! ;)



Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Åh va kul med gamla bilder, visst blir man lite sentimental ;D Hihi! Snyggjävel varu i mörkt mä tycker jag! <3

PUSSS fina älsklingen <3

2011-10-30 @ 20:23:54
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Mammi

Määäääääääään va rowlit att se gamla bilder=) Det har hänt mycket på så kort tid=) Körven har kommit odä<3

2011-10-30 @ 21:00:01
Postat av: Anonym

bloglovinbyte? du kan kommentera på våran blogg när du lagt till oss om du har lust för det så lägger vi till dig med:D<3 hoppas vi se snart igen<3

2011-10-31 @ 22:15:25
Postat av: Lina

En fråga vad jobba du med när kortet togs och kommer du jobba där efter din mammaledighet?

Om inte vad jobbar du med då? :)

2011-10-31 @ 22:16:26
Postat av: Jannie

Srörtsköna bilder!

2011-11-02 @ 13:27:37
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!