Uppdatering sjukstuga..

Nu har även R fått feber också :( ont i kroppen och allmänt hängig.. och ni kan ju tänka er själva hur jag har det... Han är ju gnälligare än Leia.. men så är han ju karl också ;) så det är väl bara att ha lite överseende och låta honom tro att han nästan ligger inför döden.. Haha ibland skulle jag önska att han kunde föda barn,eller iaf känna känslan.. då skulle han nog inte gnälla mer över en liten förkylning.. ;) Jag mår iaf bra,skönt det.. förutom mina vanliga krämpor men dom lever man ju med. Imorgon är det dags för möte på ams,jiihhoo vad roligt.. men thats life,det kunde varit värre.. Får se om vi orkar se en film sen när Leia har somnat.. Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack finaste du!



Hoppas att allt är fint med dig <3

Kramen/J

2011-11-06 @ 21:55:15
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Usch för alla förkylningar !! Här har jag åkt på det viggo hade förra veckan, men det blir ändå en tur i budbilen... Jag får inga pengar om jag inte jobbar så jag har helt enkelt inte råd att vara sjuk !! kram

2011-11-07 @ 07:02:21
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Jannie

Men stackars honom!O stackars dig med för den delen...Karlarna är ju inte LITE kinkiga när de är dåliga! ; )

Hoppas du klarar dig iaf o får en härlig vecka!

TACK snälla du!superkul att du gillar tatueringen.

KRAMAR

2011-11-07 @ 07:27:37
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!