Lördag

Goddagens!

Dagen har varit sådär hitills, hoppas den blir bättre snart.
Jag är så himla trött på hela situationen just nu :( 
Jag hoppas snart det blir bättre, men kommer det bli det? Eller måste man leva i förhoppning och sen kommer det aldrig ske?
Aja det är väl bara vänta och se!

Igår när jag laddade upp bilder på Leia så måste jag ha varit väldigt trött, för jag har märkt att jag laddat upp samma bild två gånger ;P
Så den sista bilden jag skulle laddat upp lägger jag här istället!

Tycker hon är så söt våran lilla plutta! ♥



Ikväll är vi bortbjudna på mat hemma hos mamma.
Det ska bli skönt att komma dit och bara vara och inte behöva göra så mycket :)
Jag ska nog inta soffläge och se till att bli riktigt ompysslad, lite ompyssling av mamma är väl aldrig fel ;)

Nu sover Leia lite lunch så då ska jag passa på att vila lite tror jag. 
Ska nog se om jag har tur och få sällskap av min karl, känner att jag behöver lite extra mycket kramar idag!
Så himla skönt att det är helg, man känner verkligen av det nu när R har så mycket att styra med i veckorna!

Hoppas på en bättre morgondag!

Ursäkta gnälligt inlägg, men det får ni stå ut med ;)

Hoppas ni får en bra lördag! 



Kommentarer
Postat av: Marie

Mår du inte bra???.



Jo nu fungerade det inte, men jag kopplas hela tiden till din domän då krånglar det. Men då ska jag direkt gå in på blogg.se bloggen =D



Så finurlig och sööööt hon är, snuttan,



ja jag vill med ha kyla och snö nu, detta blasket och kvalmet vill man ej ha



kramar

2011-11-19 @ 13:35:41
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Konstiga drömmar finns det gott om som gravid! :D Ja pappa S ska hinna vara med, vore ganska sorgligt annars :P Får väl se om det är ett tecken på att hon kommer snart. Dock tror jag att hon stannar till den 12de dec :) kram

2011-11-19 @ 16:19:23
URL: http://endenise.se
Postat av: Mammi

Söt som en nöt<3 Jamen heja vad du fick söffa not! pözz<3

2011-11-19 @ 22:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!