Det gör så ont...

God Morgon.
Natten som varit har vi inte fått mycket sömn, Leia har varit vaken och jag vet inte riktigt varför :S
Men det var bara gå upp när klockan ringde för idag var det dags för dagis igen för Leia.
Och jag tycker det är sååå himla jobbigt att lämna henne :(
Hon var nämligen helt hysterisk.. :( Och det började redan på vägen dit och hon grät massor.. :'(
Träffade en en annan mamma på vägen som sa att hon visste precis hur det var, för hon hade haft det likadant med sin grabb, kändes bra att prata med någon som verkligen förstår..
Dock så vet jag att Leia tysnade såfort hon inte såg mig mer, för jag var tvungen att stanna kvar och lyssna lite..
Men det är så fruktansvärt jobbigt och lämna över henne sådär, och så ska man vara stark själv trots att man har lust att ställa sig och tjuta också! Men det är väl nyttigt det här med kanske! 
Äsch jag vet inte, svammel svammel!

Idag startade inte datorn heller när jag skulle sätta på den, kuuul!
Fick panik över alla bilder som jag har på datorn som jag inte vill ska försvinna..
Som tur var fick R igång datorn igen och jag sitter för tillfället och gör backup på alla kort, och det tar tid vill jag lova, har ju samlat på mig ganska många kort under ett par år ;)

Se om jag hinner iväg och shoppa lite inför morgondagen innan Leia ska hämtas på dagis..

Hoppas ni får en fin dag!

Mina två fina! ♥
( gammal mobilbild! )

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Åh, att bli av med alla bilder skulle vara en riktig mardröm !! Tur att det löste sig men man får en rejäl tankeställare :)

Kramar

2011-11-22 @ 16:20:18
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Marie

Ohh förstår att det känns då hon blir så ledsen, men är nog bäst att bara gå som du gör



ohhh tur att han fick igång datorn

2011-11-22 @ 20:51:01
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!