1+1=4 ♥

Äntligen har dagen kommit som vi väntat på! 
Idag har vi varit och tittat på våran lilla bebis!

Leia ska bli storasyster!! Vi har ju såklart vetat detta väldigt länge, men valt att hålla det lite för oss själva!
Innan man är riktigt säker! Säker kan man ju aldrig vara men iaf! ;)
Så detta är alltså anledningen till varför jag har mått så jäkla dåligt! En bra anledning eller hur? Dock börjar jag snart bli en aning bitter på detta illamående :P
Jag mår precis likadåligt som med Leia och spyr både nu och då. Och jag tror inte någon som inte varit med om det själv någonsin kan förstå hur jobbigt det är :( och inte så himla lätt att må skit och ta hand om en liten Leiakorv också! Meeeen det blir väl bättre! Äter tabletterna Lergigan och det funkar skapligt.. Man får ju inte glömma bort att man faktiskt får något väldigt fint av det!!
Men annars mår vi bra, och även lilla bebisen i magen, så himla underbart att äntligen få se den lill*.. allt känns så himla mycket verkligare, och jag längtar redan tills vi ska dit igen i Januari på RUL :)
Tänka sig att det bor en liten bäbis i magen igen, myyysigt!! :)
Vi är så lyckliga här hemma! ♥


En bild på alla hundra gravtest jag tog, vi hade en aning svårt att tro på det hihi!


Lilla lillebror/lillasyster :) ♥


Världens finaste storasyster inspekterar den lill*


Åhh så underbart att äntligen kunna få dela med sig av sin lycka!
Allt är bara så underbaaart! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen har ni kommit ut med nyheten!!!

så kul!! <3

men liiiite besviken är jag, det skulle ju ha vart 2 mihihiiiii ;)



pusss gumman

2011-11-28 @ 12:24:30
URL: http://bereckaochtwinsen.blogg.se/
Postat av: Cicci - Mamma till lilla J och gravid

LOVELY LOVELY LOVELY <3

2011-11-28 @ 15:16:28
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/
Postat av: Marie - Foto & hund hjärtar mig

OHHHHHHHH Gratttiiisss vad rooooligt =D

2011-11-28 @ 16:02:36
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mammi

<3<3<3

2011-11-28 @ 16:22:49
Postat av: FruOlsson ♥ MammaTillTre

Hihi! Så va bomben smälld! ;D Äntligen! :P

Underbart myyys äre! Jag är så glad för er skull, men det vet du ju ;)

O tycker så synd om dig som mår piss...jag vet verkligen hur det är o önskar ingen att må så, inte ens mina irritationsobjekt :P...men som du skriver, du får ju ut nått fantastiskt fint av det! :D <3 <3 <3

Älskar dig finaste! Hoppas du får må bättre SNART! <3



PUSS!

2011-11-28 @ 22:17:25
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Jannie

Weiiiii-hooooo!Ååå vad fantastiskt roligt vännen!

massor med grattis!Vilken lycka!

Shit vad man missar en massa bara för man inte hunnit med o läsa några bloggar på ett par dagar...

Men vilken underbar nyhet!

Grattis än en gång fina fina du!Puss o kram

2011-11-30 @ 23:07:35
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!