Söndag.

Idag har det varit en lugn och skön söndag!
I förmiddags kom Rickards pappa hit en sväng..
Vi kollade lite bilar och bestämde oss för att åka och titta på en imorgon=)
Hoppas den är lika fin som den ser ut på bilderna..
Om allt går som det ska är vi förhoppningsvis nya bilägare imorgon... Men vi får se om det är något att ha, vågar inte ropa hej än ;)

Om en timme ungefär är det dags för Hockey här hemma, och jag tror tillomed jag sitter bänkad framför tvn=)
HEJA Sverige!! :)

Hoppas ni andra haft en jättebra dag!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hohoj!

A jag blir fan galen alltså!!

jag va så stolt över tjejerna i veckan vettu, de åt massor o va nöjda o sen kommer det här :( men det finns ju de som har det värre så ska la inte klaga..

Joo välling äter hon, men jag vill ju inte ge det heller hela tiden...



oo spännande med ny bil då! så kul! hihi



jaa,fan jag ska träffa en vän på onsdag, men annars har jag inge planerat så jag vill gärna leka! :)



pussss

2011-05-15 @ 19:10:19
URL: http://bereckaochtwinsen.blogspot.com
Postat av: Linda Olsson

Håller tummarna! Hoppas den ä fiiiiin! <3

PUSS!

2011-05-15 @ 20:03:55
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!