Precis slut..

Dagen började med en kaffe hemma hos familjen Olsson. Sedan drog vi vidare till Linköping för lite shopping. Lite sommarkläder till Leia o ett par Jeans,bh,linne o smått o gott till mig.. Hittade dock ingen skinnjacka som jag var ute efter :( Sen fixade vi även toning till bilen, blev riktigt bra :) När vi väl var hemma framåt kvällen lämnade jag av Rickard o Leia för att träffa Linda för lite Maxidate.. Trevligt som vanligt<3. Hoppas på att hon kommer hit imorgon på en kaffe, hon prata något om det :) Nu måste jag sova. Natti!!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Kean tackar för den superfina presenten! :D Hihi! <3

TACK!

Puss!

2011-05-18 @ 08:10:30
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Ohh trevlig dag ni hade igår =D



Hoppas att du får fikabesök då =D

Kramar

2011-05-18 @ 10:30:00
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!