Ny vecka!

Heeej!
Idag skiner solen ute, underbart tycker jag!
Efter lunch blir det en sväng till gymmet! Ska bli gött att lyfta lite skrot ;)
Kommer antagligen vara helt slut efteråt eftersom jag ska träna med Rickard och han brukar peppa ganska bra=)
Inget negativt med det iofs=)

Annars är det ganska lugnt..
igårkväll fick Leia tillbaka lite feber igen ?
Dock har hon varit feberfri sen hon vakna imorse.. lustigt det där.. :/
Men näsan rinner massor på henne:( stackars!
Min näsa kliar jag snart ihjäl mig i. Börjar fundera på om jag har pollen?? för är igensatt och det kliar saaatan!
Gnäll gnäll ;)

Bil-letandet fortsätter, just för tillfälligt känns det aldrig som vi kommer hitta det ska vi ska :(
När vi hittar något vi skulle kunna tänka oss så är det alltid någon som inte är som det ska..
Jag vägrar köpa en bil utan ac!! Ännu mer vägrar jag köpa en som har ac men den är trasig :P Hejdå bilen!
Får hoppas på lite tur under veckan, man är ju ganska otålig och vill ju helst haft den nya bilen igår ;P
Men det gäller väl att ha tålamod!
Fortsättning följer ;) ( för den som är intresserad :P)

Hoppas ni får en bra start på veckan=)

Kommentarer
Postat av: Jannie

ha ha ha du är la för go!Vill du inte köpa en bil med trasig AC?? No shit! ; )

Ni kommer att hitta eran bil!Men fy för att hålla på o leta o försöka hitta någon som uppfyller alla ens önskningar!se till att den har ratt o fyra hjul bara!O en broms med,för guds skull!



TACK fining,för de goa orden om Victor.Ja jisses,här går det undan!Får knappt sitta ner i två min... Hur gör Leia?Uppskattar du oxå sovstunderna i mellan åt? ; )

Massa kramar till dig fining

2011-05-03 @ 07:44:14
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!