Kvällsinlägg..

Dagen började med en sväng till gymmet. Så göttigt att lyfta lite skrot ;)
Dock jobbigt att jag har tappat bort mitt träningskort och dom inte kan fixa ett nytt som fungerar, ganska kasst kan jag tycka ;P
Hade tänkt att smita under "bommen" idag, men sen blev jag paranoid och trodde att något larm skulle börja tjuta eller att jag blev filmad så jag tog snällt tag i telefonen o ringde och sa att dom fick släppa in mig :P
Hoppas hoppas dom fixar ett nytt kort snart=) eller att mitt gamla råkar komma fram när jag städar;)
Sen har Leia och jag varit ute och busat på gården med Mickis, Nikita och Ninja! MYS! ♥

Imorgon förmiddag ska jag åka iväg och besikta bilen åt Jenny, Sen ska jag hinna med att hjälpa Rebecka så att hon kan framkalla kort från dopet.. För att sen på kvällen åka och sola med Linda och sen kolla despereata hemmafruar. Gillart! ♥
Tror morgondagen kommer bli en bra dag!

NU ska jag springa ut i vardagsrummet och brotta ner min karl tror jag.. jag kommer förmodligen inte lyckas, men det kan ju vara värt ett försök! ;)

God kväll på er!

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Visst sören är det gött att träna! Tråkigt med ditt kort. Tycker du ska klaga lite

2011-05-30 @ 22:09:13
URL: http://saratilling.se
Postat av: Mammi

Hahaha ni är rowliga. Kan se er framför mig brottas hihi... Vill ses snart löööööööv<3

2011-05-30 @ 23:32:38
Postat av: Jannie

Godmorgon!

ha ha ha Du skulle ha smitit under bommen!

O sen nästa gång du kommer dit så sitter du på bild på väggen med texten Wanted!ha ha ha

Hoppas du lyckades brotta ner karln!

hoppas allt är bra med dig o att du får en riktig kanondag idag då!KRAMAR



2011-05-31 @ 07:28:49
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!