God morgon världen..

Idag är jag trötter.. Leia har bökat mycket inatt...vet inte vad det är som stört henne men hon har snurrat runt o bökat massor.. O ända skulle hon gå upp vid sju... Skruttunge <3 men nu börjar jag vakna till lite.. Dags att sätta igång o fixa frukost o sen väcka Rickard som fått lite sovmorgon :) Sen ska Leia o jag iväg till Rebecka o hennes tvillingar, även Tjottis o hennes prinsar kommer vara där. Mysigt värre!! :) Annars då? Vi fortsätter leta bil, trodde aldrig det skulle vara såhär svårt att hitta ny bil :/ förhoppningsvis har vi en ny bil innan veckans slut.. Men jag tvivlar lite på det.. Nu måste jag glo på blocket bara för det ;) Trevlig tisdag på er.. O förresten, ni missar väl inte Desperate ikväll?!

Kommentarer
Postat av: Maja

vilken söting du har=)

2011-05-10 @ 08:26:48
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Jannie

Har ni inte hittat något vrålåk än??

Jisses!Hur kräsna är ni??Cab, fast vill ha plats för både barnvagn o påfyllning efter en resa till Tyskland??ha ha ha

Jag trodde faktiskt att det var hyfsat lätt att hitta ny.Men som vanligt,så har jag noll koll...

Håller tummarna för idag då istället!

TACK fina du för alla goa ord om Victor!

Han blir tokmallig o jag alldeles rörd.



Hoppas ni får en fantastisk dag idag vännen!KRAMAR

2011-05-10 @ 09:00:56
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!