Förtidig morgon..

God Morgon på er..
Idag ville Leia gå upp runt sex, lite förtidigt för min smak men vad gör man ;P
så vi har suttit och myst i soffan och kollat på nästa veckas avsnitt av Desperata hemmafruar.. ;)
Nu är the Voice på i bakgrunden och det är väl dags att fixa lite frukost..

Dagens planer var att åka till Linda och hälsa på, men tror inte jag vill sätta Leia i våran skruttbil när det är så himla varmt, utan ac är det ju vidrigt, plus att det inte hjälper med korsdrag så jag tror jag skippar att sätta mig i bilen..
Hade vi haft en ny bil hade jag inte tvekat.. Jag lääängtar..
Kan det inte komma ut en perfekt bil som inte ligger förlångt bort??
jag vägrar åka 80 mil tur o retur för en fin bil. BLÄÄ!!

Får väl se vad som händer idag helt enkelt.
Men vädret ser ju lovande ut iaf=)

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!