Alla har vi våra "fuldagar"

Och idag hade jag min.
Dagen började med träning vilket var väldigt skönt. Dock lite irriterande med min vänstra arm, någonting står inte rätt till i den, så jag måste nog ringa läkaren.. Men jag hatar att springa till läkare så jag väntar nog ett tag till, det kanske ger med sig.. Dock har jag haft såhär minst ett halvår.. men men ;)

Efter träningen åkte jag hem en sväng för att sedan åka på underbara tandläkarbesök.
Fyfan säger jag bara.. Det började med att tandläkaren var 40 minuter försenad. tack för det!
Kan tycka att jag borde få betalt halva priset när jag fick vänta så länge.. Tänkte gå därifrån ett tag..
Men nu är tandfan lagad iaf, dyrt blev det och jobbigt var det.. Usch.
NU vill jag helst förtränga tandläkare ett tag till, men tyvärr har jag ett till hål som jag måste fixa.. någongång.
USCH ångest! nog om det!!

Sen har jag bara känt mig allmänt nere som man kan göra ibland..
Tur jag har världens bästa kille med bra axel att lägga huvudet på! ♥
Jag älskar dig runt jorden och tillbaka igen!!


Nu inväntar jag big brother sen dags för sängen.
Imorgon och det fredag Tjiho..
Eller något...

Kommentarer
Postat av: M A R I E - En Fotograferande Hundtoka

Usscch för sådana dagar, de är blääääk. Men imorgon är det fredag =D, jihiooo

kramar

2011-05-20 @ 00:03:14
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Meh Haallååå??

Jag har 2(!!) axlar!!! Du, om det är nåt som du vill prata om så ring!

Om inte så hoppas jag att det löser sig ändå <3 <3



pussar o kramar

2011-05-20 @ 06:58:35
URL: http://bereckaochtwinsen.blogspot.com
Postat av: Linda Olsson

Du ä snyggast i världen bästis! Finns det nått annat att säga? Joo, Give my your roommppaaahhh till ex. ;) haha!

Love u!

PUSS <3

2011-05-28 @ 09:08:36
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!