Så jävla klantig..

Höll precis på att slå halvt ihjäl mig..
Skulle gå in och sätta mig med datorn i sovrummet och snubblade rakt över gåstolen! Ja för den är ju så fruktansvärt liten så att man knappt ser den!! Eller inte liksom!
Fråga mig inte hur jag lyckades! Ont som fan lite varstans men gåstolen och datorn klarade sig, och det är ju huvudsaken!

Imorse gick Leia och jag iväg till Rebecka och drack morgonkaffe! Så trevligt så!
Så mysigt med alla ungar!
Leia gillar verkligen att träffa andra barn, visserkligen är dessa lite mindre än henne själv och man får hålla koll hela tiden så hon typ inte rycker av några öron eller så ;)
Supertrevligt iaf..
Sen har det inte hänt så mycket mer, varit på ett litet möte och sen bara tagit det lugnt!

Leia somnade för en stund sen.. sen kväll för henne idag, eftersom jag fick väcka både henne och Rickard förut eftersom dom sov til halv sex i eftermiddags.. snacka om sömntutor! :D

Imorgon blir det upp med tuppen och gå till stan, se om man hittar något fint till prinsessan! :D

Lite bilder från dagen såklart ;)


Fina Rebecka! ♥
Mamma Rebecka & fina Cindy! ♥

Underbara Cleo! ♥

Cindys söta fossing :)

Leiaskrutt! ♥

Bild på mig och Leia som Rebecka har tagit! ♥

Och sist men inte minst, en bild på Leia från igår när hon badade som jag glömde lägga upp..
Inte lika roligt att bada längre, så jäkla sööööt! ♥

Kommentarer
Postat av: Mirre

Ohh så många sötisar, så hemskt ledsen man kan vara då, hehe



Har du fått ordning på kameran och aj aj vad du far fram då

kramar

2011-03-17 @ 21:57:13
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mammi

Men då lilla Leiakorvis! Fina bilder allihop såklart odä<3

2011-03-17 @ 22:03:53
Postat av: Mirre

Ja hemska männsika som ej skriver, ;) haha. tack för ursäkten rar du =D. jag skulle nog ha lämnat in den, för kan säkert vara nackdel för dig om du ej gör det att det e en konstandsfråga till sist att det ej går på grantin för du ej lämnat in tidigare el ngt, de har alltid ursäkter.



ja jättesöt då hon e lessen =D, snuttan =D

kramar, det är iofs ej en kaffedrink fast det ser så ut, en thedrink =D

kramar

2011-03-17 @ 22:09:31
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: rebecka o twinsen

Så fina bilder!!! som vanligt ;)



O va söt hon är när hon är sur hiihi Leiatösen!!



Fy f-n snö! jag vet inte om jag kan ta mig ut idag :'(



kramar

2011-03-18 @ 06:41:09
URL: http://bereckaochtwinsen.blogspot.com/
Postat av: jessica

åh jag kan riktigt föreställa mig snubblandet över gåstolen, jag har gjort det flera gånger själv. Man (jag) känner sig så jäkla dum efteråt:P



Fina bilder, som vanligt :)

2011-03-18 @ 07:56:54
URL: http://jessicaamandah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!