Lite snabbt...

Bloggen har inte direkt kommit i första hand dom senaste dagarna.. Det är lite kaos här hemma efter renoveringen o det är svårt att hinna med... Speciellt nu när Leia är sjuk :( min stackars lilla plutta <3 .
Feber,snor,hosta o variga ögon :( men det känns som att det är på bättringsvägen.. Hoppas hoppas!

Imorgon skulle jag egentligen druckit lite vin med Tjottis o Rebecka, men får tyvärr hoppa över det.. Tur det kommer fler gånger, för det hoppas jag att det gör ;)

Nu ska jag fortsätta gosa med mitt lilla element <3 Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var med och tävla om ett par snygga solglasögon på min blogg om du känner för det :P

2011-03-10 @ 14:14:00
URL: http://styleformen.spotlife.se
Postat av: Therese - Femstjärnigt

Stackars lilla pluttan som är sjuk! Det är ju så synd om dom små liven då.

Ja du, bloggen kommer långt ner på prioriteringslistan mellan varven :) Men så ska det ju vara tycker jag. det finns ju ett annat liv också :)

Kramar

2011-03-10 @ 15:31:59
URL: http://tess74.blogspot.com
Postat av: Mirre

Krya på er

kramar

2011-03-10 @ 18:50:07
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!