Ingen tid...

Bloggen har minsann inte fått så mycket tid denna vecka!
Men så blir det när man lever i kappsäck!
Lite uppdatering måste göras nu iaf ;)

Vi är fortfarande sjuka och idag mådde jag sämre än vad jag gjort tidigare :( Ont i halsen osv :(
Så fick ställa in båda mina dejter idag.. :( Både med Mickis och med Linda!
Nästa vecka måste vi träffas innan jag börjar klättra på väggarna! 

Lägenheten är så gott som klar iaf..
Bara köket kvar, och det börjar han med på Måndag!
Så vi behöver inte fly lägenheten på hela helger! YEEY!
Ingen är lyckligare än vi!

Men imorgon blir det dock en tripp till Linköping och IKEA, lite nya saker måste inhandlas ;)

För- och efterbilder kommer inom kort!
Vill gärna få lite ordning först ;)

Trevlig fredagskväll på er!

Kommentarer
Postat av: rebecka o twinsen

fan va gött o shoppa!!!! :D

jaaa hon är ju så söt på bilden (hon är alltid söt)!!

jaa det måste vi verkligen göra!ska bli kul o se om mina små grodor fastnar på bild ;) men det tror jag :D

Jag ser fram emot daten på onsdag!! om du inte har nåt för dig nån annan dag tidigare så hör av dig! o självklart tjottis med, men hon hade väl fullt upp mån o tis va?...

ha en underbar helg kramarrrrr

2011-03-04 @ 22:03:35
URL: http://bereckaochtwinsen.blogspot.com/
Postat av: Fröken M

KRYA PÅ DIG !!! kramar

2011-03-04 @ 22:05:12
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Anonym

Klart du ska vara med och tävla ! Jag har faktiskt 2 riktigt bra uppe nu - lyxiga plåtburkar och bonde of sweden ! men det är gott om tid på båda så du hinner :)

Nu är det dags för sängen här ! sov sött ! kramar

2011-03-04 @ 22:38:16
Postat av: Jessica- Mamma till Almaღ

åh vad kul att få nya tapeter och kul att handla nytt me :D

2011-03-04 @ 23:35:23
URL: http://jessicaamandah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!