God morgon!

Idag är vi vakna tidigt..
Halv sju tyckte Leia det var dags att gå upp.. Mysigt, men jag är dessvärre halvdöd..:P
Men ska slänga på lite kaffe och stoppa i mig en macka eller två så kanske jag kommer igång sen=)

Dagens planer var att jag skulle åka in till Vadstena för att färga mitt hår.
Men fick avboka det eftersom Rickard är sjuk, igen?
Börjar bli lite trött på sjukdomar nu, är det inte dags för oss att bli helt friska snart ? :(
Mycket gnäll om sjukdomar nu, men tyvärr är det våran vardag=)

Idag ska jag försöka hinna med att träffa Linda också!
Det var verkligen evighetersen..

Just ja, ikväll är det äntligen säsongsstart för mitt favoritprogram..

Ni missar väl inte detta??
Kl 21 sitter jag fastklistrad i soffan!! :D

Kommentarer
Postat av: Mirre

Hej jag missade att svara på, ja jag kikar på DH, missar ibland, men idag ska jag vara bänkad =D, ser du på Gray´s Anatomy då?, det följer jag =D samt OTH

kramar

2011-03-15 @ 10:57:07
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: rebecka o twinsen

nemen va faaan?? nu får det vara nog med sjukdomarrrr!!!!



ooo desperate housewifes är fan bra alltså!! ska nog ta o titta på det ja med ;)



ses i mårgån!

pusss o kram

2011-03-15 @ 14:46:19
URL: http://bereckaochtwinsen.blogspot.com/
Postat av: Fröken M

haha... märkligt ! Jag har nog världens sämsta karaktär, men i kväll när viggo sover - då ska jag vara effektiv ;) kram

2011-03-15 @ 17:52:28
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Mammi

Joo missar odäääääääääääää:/

2011-03-15 @ 21:46:30
Postat av: Mammans Dagbok

Jag gnäller oxå mycket om sjukdomar hit o dit, men som sagt det, ingår i vardagen...

Jag missade Desperate...jag gillar den serien men har faktiskt missat hela förra säsongen..kanske får börja se igen.

:-)

2011-03-16 @ 10:40:29
URL: http://mammansdagbok.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!