Compact Living..

Här är det verkligen kaos!
Ett rum är färdigt hittils,och det är Leias, med det är fullproppat med möbler från hela vardagsrummet..
För tillfället bor vi alltså i ett rum och kök!
Tvn står precis framför sängen, leias spjälis står mellan skrivbordet och våran säng och det är skit överallt :D
Nästan så jag funderar på att flytta till en etta, det funkar ju riktigt bra!!
Eller INTE!

Jag har lite panik faktiskt.. Men snart är det över, och det kommer bli så himla bra tror jag :D

Imorgon ska jag och Leia hem till Tjottis och bli bjudan på Lunch!
Rebecka och hennes tvillingtjejjer ska med vara där!
Mysigt! ♥

Nu blir det sängen strax, Imorgon blir nog en tidig morgon, Leia somnade redan kl kvart över sex..
Trött tjej!♥

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Jaa eller så kan väl vi flytta ihop o bo kollektivt mohahahah;) Va hon så trötter lilla fisen idag? Hoppas hon sover gott inatt:) Snart är det över o ni kommer få sååååååå fint Pözz<3

2011-03-01 @ 21:48:54
Postat av: Mirre en daltoka

Härligt då det är klart =D

kramar

2011-03-01 @ 23:18:02
URL: http://[email protected]
Postat av: Linda Olsson ♥

Haha, just ja, hon är ju så smart o säger att jag ringer upp sen,när jag inte har nått o ringa för liksom ;)

Va det nått spec?? :)

Puss!

2011-03-02 @ 10:20:07
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Fröken M

men tänk va fint ni kommer få det när allt är klart !! jag se fram emot att se bilder :) kramar

2011-03-02 @ 11:04:03
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!