Bakslag..

När den ena är frisk är det dags för den andre att bli sjuk.. O denna gång var det Leias tur..:(
Hon har ju haft snor som runnit ett tag, men nu har hon fått feber och ett rinnande öga :(
Får verkligen hoppas det blir bättre så att hon inte har åkt på ögoninflamation :/
Stackars mammas lilla tjej :( ♥

Tidigare idag har vi hunnit iväg en sväng till IKEA.
Vi inhandlade lite grejer till Leias rum. Byrå, tyg , matta osv..
Så jag måste sy gardiner nu.. Får se när dom blir klara, om jag orkar börja ikväll eller inte :P
Dock är jag lite irriterad på att det inte finns så mycker rosa som jag vill.. Några snygga rosa gardiner till Leias rum gick verkligen inte att hitta.. :/
Men det jag hittar funkar sålänge ;)
(Bilder på detta kommer när jag fått upp gardinerna osv :P )

Minns ni förresten att jag skrev att våran digitaltvbox gick sönder?
Jorå, den funkar inte än.. iaf inte som den ska..
Sitter förtillfället i telefonkö, 30 minuter kö.. som om jag inte har annat att göra..
Blogga hann jag ju med iaf ;) Tur det så jag kan koppla bort den där kärringens röst ett tag.. Som ändå bara rabblar upp samma nummer!
Idag fick vi tillomed ny box men ändå kvarstår problemet, att det hänger sig och så får man byta kanal och hoppas på att man kan byta tillbaka.. Men det brukar ta sin lilla tid! Det suger. Har missat massa program pga detta! 
Hoppas dom fixar detta nu!
Dessvärre fattar ju Rickard mer om detta än vad dom gör på Telia! SUCK!

Dags att ta mig min semla nu tror jag!
Det är ju ändå fettisdag!
Har ni ätit några semlor? :)





Kommentarer
Postat av: Fröken M

nä, stackars liten ! Hoppas det går över fort !! Inte en enda semla här idag, men jag tänkte kompensera det i morgon ;) kram

2011-03-08 @ 20:20:21
URL: http://frokenmela.se
Postat av: rebecka o twinsen

naaaw lilla gumman då... hoppas hon blir frisk snart o att det inte är ögoninflammation :(

Vilka fina bilder det vart igår! så fina alla barnen!! :) o den där bilden på Kean, helt sjukt söt grabb alltså! :)



ses i morgon !! :) ska bli kul! hoppas nu bara mina håller sig feberlösa i natt :)



kramar

2011-03-08 @ 20:25:08
URL: http://bereckaochtwinsen.blogspot.com/
Postat av: Jessica- Mamma till Almaღ

åh usch, inte kul med dessa jäkla förkylningar som går nu, man blir aldrig frisk när man väl har fått det! Ögoninflammation är ju verkligen inte skoj, hoppas hon blir bättre!



Kul med nytt till lägenheten iaf:)

Krya på er!

2011-03-09 @ 09:22:49
URL: http://jessicaamandah.blogspot.com/
Postat av: Mirre

Klart man åt en semla =D. Ohh drygt med boxen suck



Stackars Leia, hoppas att hon kurerar sig megafort

kramar

2011-03-09 @ 16:03:08
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Jessica - Nellie & Oliwer´s Mamma

usch för sjukstuga! hoppas det går över fort!



va roligt med ikea, via vad ni handlat :D



hoppas allt är bra annars :)

kram

2011-03-09 @ 20:46:03
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Mammans Dagbok

Ja det är så typiskt när den ena blir frisk så blir den andra sjuk...de där bacillerna går verkligen runt runt... Hoppas prinsessan kryar på sig snabbt.



Va spännande det ska bli att få se Leias rum när det blir klart. Å va duktig du är som ska sy egna gardiner :-D



Hoppas ni har en trevlig kväll trots förkylning och trasig digitalbox...



KRAM

2011-03-09 @ 21:34:31
URL: http://mammansdagbok.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Trots att jag är bagardotter blev det inga semlor :-O haha

2011-03-09 @ 22:47:31
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Mickan

Stackars liten, hoppas hon snart mår bättre.



Gott med semla, det åt jag också. Fast mandelmassan fick A äta. :P

2011-03-09 @ 23:00:27
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!