Tisdag..

God förmiddag!

Idag fick vi sovmorgon igen. Leia har börjat skämma bort oss med det..
Hoppas det fortsätter att hålla i sig, så skönt att vakna upp utvilad=)

Idag ska vi åka och köpa en ny bilstol till Leia. Får se vilken det blir!
Alltid svårt att välja sånt där..

För tillfället är Rickard och tränar.
Leia och jag sitter och myser och lyssnar på musik.
Öppnade upp min gamla spotifylista nyss.. och där kom en låt som faktiskt gjorde mig lite ledsen..
Shirley Clamp- Du är allt
Får mig att tänka tillbaka på min kusins bortgång.. den spelades på hans begravning..
Så tragiskt att han gick bort så tidigt :(
o jag tänker på hans barn så himla mycket.. o nu när man själv har barn så tänker man ju på hur mycket han missar av deras uppväxt.. =(
tänk om man kunde vrida tiden tillbaka.. Då tror jag att många i din närhet hade hjälp dig..
Men det är lätt att i efterhand att tänka så.. ingen visste ju hur illa det var.. :(
Hoppas du har fått ro nu Daniel ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Det är otroligt vad vissa låtar kan påverka en både sorgligt och glatt.



Hoppas att du haft en bra dag

kramar

2011-06-07 @ 16:27:45
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mammi

Nu fick jag tårar i ögat:( Jaaa hoppas han har fått ro lille Daniel<3 Puss på er<3

2011-06-07 @ 23:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!