Söndag...

Dagen började med en sovmorgon till halv tio! Den tackade vi alla för här hemma. Leia somnade efter mycket om och men halv ett i natt!! Hon har aldrig varit så bökig som igår o inte somnat så sent heller förut, pjuh! Men som tur var sov hon ut i morse.. Men hon har varit ganska så trött under dagen ändå.. Lilla sötnosa.. Funderar på om det är tänder på g igen kanske? Eftersom hon är lite trälig i magen och gnager gärna på allt.. Hoppas dom kommer upp snart om hon lider :/ Årets första mjukglass har vi hunnit med att äta idag, mötte upp Svärmor o Ronny i Borenshult o käka förut! Trevligt! ;) Passar på att ta mig ett bad o ladda inför BB-finalen ikväll? Ja jag är en riktig nörd! Jag kommer sakna skiten när den är slut;) såå vem hejar ni på då? :) För mig spelar det inte jättestor roll.. Men helst Martin eller Peter. Ville Simon förut, men har verkligen ångrat mig! Dom andra gör roligare tv :) På tisdag blir det förhoppningsvis köp av en ny bilstol! Leia börjar verkligen växa ur den andra! Mammas stora tjej<3. Ha en bra söndag nu.. O hejja Martin förstås ;)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Lilla sötkorven.Hoppas dom ploppar upp tännera så hon slipper o ha ont<3

2011-06-05 @ 19:24:55
Postat av: Marie

Skönt med sovmorgon & gött med mjukglass



Saknar dig hos mig

2011-06-06 @ 21:41:42
URL: http://myflowergirl.logg.se
Postat av: Mikael

SV: Ja, det förstår jag :)

2011-06-06 @ 23:44:05
URL: http://nufan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!