Myskväll..

Vilket oväder det har varit ute idag..
Blixtrat och regnar hur mycket som helst.. Skönt att rensa luften lite. Dock tycker jag att det fortfarande är lite kvavt? Men hoppas på bättre väder imorgon..

Var iaf till stan förut och köpte ny bilstol till Leia! Stort tack Till Leias farmor som hjälpte oss! Det är guld värt! ♥

Men skapligt irriterad på han som skulle sälja bilstolen, han hade ingen koll överhuvudtaget på något..
Vad som gällde för att stolen skulle vara säker eller inte.. sen hade han ingen som helst aning om hur man spände fast stolen i bilen.. han visade hur man skulle göra och vi litade på det såklart! 
Men sen när jag kom till Linda i eftermiddags så bad jag henne kolla, tänkte att hon har ju några ungar så hon borde ju kunna ;)
Så då visade hon det rätta, sen står det ju även på stolen hur man ska göra, klantigt av oss att inte kolla, men man tror ju att dom i butiken ska kunna!
Tycker det är fruktansvärt dåligt att dom visar fel, det är ändå ett barn som ska sitta där, det viktigaste som man har! Då borde dom fan kunna lite alltså! SÅ riktigt besviken är jag! BLÄ!!

Efter en kaffe hos Linda i eftermiddags så åkte vi till Maxi och handlade..
Leia somnade i bilen och sov under hela handlingen på maxi, skönt!
Dock var det mindre skönt när jag skulle betala och Leia vaknade precis och det blev avstämning.. Kul med tre fulla påsar, blöjor och allt möjligt. och en nyvaken ungen på armen! Hej o hå..
men det gick, dom var vänliga på Maxi och hjälpte till=)

Efter Maxi åkte jag hem en sväng, käkade lite mat med min underbara familj och sen fick Leia mysa lite med pappa medans jag drog till Linda igen för Desperate Housewives mys! 
Sista avsnittet, så vad ska vi nu göra varje tisdag? HAHA ;)

Sådärja , färdig babblat!

Hoppas ni haft en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: Anonym

de är ju helt sjukt vidriga!!! haha I know the feeling ;)



Bästa är ju att görat själv! sicka amatörer!xp

ta hand om dig puss puss vänsan!

2011-06-08 @ 06:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!