Kameran..

Just ja, kom på att jag visst haft lite motgångar idag!
Fick ett brev på posten från netonnet! Det var angående kameran! WOHOW kul den har kommit tänkte jag! Men icke!
Det var ett kostnadsförslag..
Felet skulle alltså inte gå på garantin! Amen hej vad roligt!! 
Det står att felet beror på stötskada.. Jag har inte stött emot den, har inte tappat den eller något! Det är ju jävligt roligt! När man varit skitförsiktig med kameran hela tiden :(
Eftersom det nästan varit så sen jag fick hem den så tror jag det är något som varit fel från första början.. 
Ett måndagsex eller något!
Och detta var inget han på Netonnet sa till mig utan han sa att det sjävklart gick på garantin!
Jävla idiot alltså!
Han stod ju för fan och snacka massa skit som inte hade en dugg koll på!
Jag har sån lust att skälla på honom lite usch!!

Men eftersom jag självklart vill ha tillbaka min fina kamera så får jag ju snällt betala!

Man fick ju en liten klump i magen nästan när man läste det sista alternativet man fick på kostnadsförslaget..

- Verkstaden kasserar apparaten på plats. Inga tillbehör återfås. 0:-

Fiifan, bara av det ens står så, så blir jag livrädd att dom ska slänga min lilla kamera!


Hoppas hoppas att dom skyndar på att laga den nu.. Leia fyller snart ett år och snart ska ju vi till Kålmården!
Just ja, det är det som är våran lilla semester som vi ska iväg på tillsammans med Familjen Olsson! ♥
Ska bli så himla mysigt!

Nu tänkte jag ta kväller!
Sov gott alla fina!
NATTI!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Nä, men fy fan va surt, och riktigt "otrevligt" skrivet ! Det typ "tvingar" ju folk att betala för att få sina grejer lagade... Hoppas vverkligen det löser sig ochh ni hinner få tillbaka kameran i tid åtminstone !! kramar

2011-06-11 @ 09:58:33
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Anonym

a fi fan så jävla jobbigt!!!!!!! alltid ska det krångla, alltid ska det kosta!

usch, mne du får ialf tillbaka den, o det är ju gött!



hoppas ni har en kanon bra middag:):) njuuuut!

puss pusss//



rebecka(hihi ja som tydligen är anonym jämnt dåååå)

2011-06-11 @ 17:30:04
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Ja chokladdoppade jordgubbar är verkligen mumsigt värre, speciellt med lite bubbel till. :-)



Hoppas ni mår bra och har haft en fin helg, kramar!

2011-06-12 @ 20:44:29
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!