Jävla skit :'(

Idag när posten kom blev jag jätteglad! Det var en avi om att min kamera hade kommit!
jag blev överlycklig och slängde mig i bilen vid fem och åkte o hämtade den på Ok!
När jag kom hem packade jag upp den och provat att fota med den såklart! Och den funkar såklart med blixt första kortet. Jag blir överlycklig och hoppar nästan runt av lycka, äntligen har jag fått tillbaka min kamera och den är lagad! 

Men när jag ska fota andra kortet så är det samma problem som innan.. Den vägrar fota när jag tar med blixt!
Så jävla ledsen blev jag. Kameran har varit borta i flera veckor till ingen nytta :(
Jag ringade netonnet och skällde ut dom lite! Sen är dom ju så jävla inkompetenta och har ju ingen koll på något.
Då får vi skicka in den igen, det var det ända svaret dom hade! Amen tror dom att jag tycker det är kul att köpa en ny kamera för nästan tio tusen kronor för att sen skicka den på lagning efter lagning när dom ändå inte lagar något??? Tycker fan det är förjävligt alltså!
Det som dock är lite bra i det hela är ju att jag nästan aldrig fotar med blixt och kan ju alltså fota iaf :P
MEN om jag skulle vilja fota med blixt så ska jag kunna göra det när som helst och inte bara ibland när kameran känner för det!
Skit är det alltså! :'(
Pengar ska dom ju ha med för att dom har lagat, det kan dom glömma!
Eftersom dom inte åtgärndat rätt fel!!! Det dom åtgärdat har jag inte en aning om vad det är och det verkar som dom har lagat objktivet? När jag sagt att det är fel på blixten!
Alltså ibland undrar jag :P

Aja vad är väl en bal på slottet! 

Här i Motala är det kaos iaf.
Vätternrundan i helgen! Jag hatar skiten innan den ens har börjat!
Såhär ser det ut utanför oss för just nu...







Kommentarer
Postat av: Marie

Jaha nu är du utan kamera igen då alltså, men det är ju lika bra det medans det är ett ärende så att du inte får betala dubbelt. Alt är ju att du får en ny ;)



kramar

2011-06-18 @ 21:54:24
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mikael

Hörrö du du.

Det är inte så att det bara går att ta med blixt på vissa avstånd?

2011-06-19 @ 15:06:55
URL: http://nufan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!