Fredag..

Har precis drukigt ett glas vin och ätit lite räkor med min finaste karl! ♥
Underbara fredags kväll!
Nu funderar jag på att avsluta den med ett skumbad ;D

I förmiddags var tanken att jag o Linda skulle åkt till stan för lite shopping och inhandling på systemet för imorgon.
Dock blev det ändrade planer och vi tog det på eftermiddan istället=)
Det gjorde verkligen inget eftersom det var studenten idag så var det nog mindre folk i eftermiddags..
Något att ha på sig hittade jag inte, så blir väl att va näck i vanlig ordning.. Haha nejvar.
Får rota lite i garderoben =) Något ska jag väl hitta. ;)

Så i förmiddags åkte vi istället till Rickards mamma, vi tog en liten promenad och sen fick vi lunch.
Sen följde vi även med henne till Mallboden och fikade lite med Rickards mormor.
Det var mysigt..
Vi passade även på att mata en and, det tyckte Leia var jätteroligt! 

En bra dag helt enkelt!

Nej jag slår slag i saken med det där badet! ;)

Imorgon är det dags!!
Bordet är beställt till kl 17!
LÄÄNGTAR! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!