Drömmer och drömmer..

Jag saknar min kamera något otroligt!
Det var så längesen jag fotade nu så det känns som jag har glömt bort allting ;(
Jag vill bara få tillbaka min kamera så jag kan ge mig ut och fota igen.
Jag vill så gärna fota på heltid, tänk att få vara bröllopsfotograf!
Det skulle vara häftigt! ;D

Jag längtar verkligen till den 16e juli! :)

Annars har dagen varit ganska lugnt.
Fixat och grejat här hemma!
På tisdag är det dags för 1-års kalas för Leia! 
Mysigt med hennes första födelsedag!
Men först på Måndag ska jag iväg och fixa iordning mina naglar! 
Härligt att få pyssla om sig själv ibland också=)

Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh förstår att du längtar, funderar på att skicka in min på rengöring, det är säkert dags =D

2011-06-15 @ 20:52:58
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Rebecka

kommer bli kanonfina bilder på bröllopet!! :)



jaa, det är två av dina bilder som jag har framkallat så självklart får du kike förbi o glutta på de! o så kan du ju pass på o ta en köpp kaffe med vettja! :)



pusss o kramar//rebecka

2011-06-16 @ 21:07:10
URL: http://bereckaochtwinsen.blogspot.com
Postat av: Rebecka

fan jag läste om din kamera på fb. fan jag skulle bli yxtoooookig!!! uschaan!



Men du är välkommen hit nästa vecka, såg att du o ronja skulle fota mage, kanske ni kan göra hos mig då? så får jag va med o kike hihiiii



pusss

2011-06-17 @ 20:04:27
URL: http://bereckaochtwinsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!