Bla bla bla...

Idag är det sånt där riktigt äckelväder ute verkar det som.. Det är så himla klibbigt.. Känns inte som det åskade som det gjorde igår direkt..

Har precis städat av lägenheten lite och tänkte passa på att ta en liten paus och skriva några rader.

Leia har fått lite värmeutslag också, jobbigt för dom små när det är så varmt.
Så här är det bara blöja som gäller, men det hjälper visst knappt det heller.
Men men det är ju sommar så :)

Vad vi ska göra idag vet jag inte riktigt.
Måste åka iväg och köpa lite välling till Leia iaf, glömde givetvis det igår när jag var och handlade.

Äsch orden tog slut,
Saknar fortfarande min kamera, hoppas hoppas den kommer snart!

Längtar tills på Lördag också=)
Då blir det mys med Linda & Daniel.
Vi ska ut och äta lite! Ska bli riktigt trevligt! :D

Kommentarer
Postat av: Fröken M

här håller vi oss inomhus för regnet fullkomligt VRÄKER ner ! Viggo är på sämsta tänkbara humör och jag bara längtar tills det är dags att sova middag så även jag lägga mig en stund ! kram

2011-06-08 @ 13:55:12
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Linda Olsson

3 dagar kvar ;) HAHA!



Lätt att ni säkert kommer köpa en tassimo också sen när ni provat våran :P Haha!

Love u!



PUSS!

2011-06-08 @ 18:56:24
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Jannie

Godmorgon i ottan!

Det är toksvårt med den där värmen o hur man ska klä de små.Speciellt när de ligger i vagnen måste jag säga.Han här har oxå mest sprungit omkring halvnäck hela dagarna.Ja när solen var här då...



Jag jobbar på JC sen typ 100 år tillbaka.stormtrivs!Även om jag kanske inte uppskattar tiderna till max,sen när man ska börja jobba på "riktigt".

Vad gör du själv?



Förstår om du längtar till lördag!Men inte fy skam med en fredag heller va??Så happy friday going!

KRAMAR

2011-06-10 @ 07:51:09
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!