Tiden går så fort..

Satte mig precis och började gå igenom lite gamla bilder..
jag har ju sån oordning i min dator så det är sjukt, men att sitta och rensa alla kort är ju så tråkigt..
Så det får vara oordning en stund till ;)
Dock har jag rensat lite..
Och i rensningen så hitta jag ett kort på Leia som är tagit för ett tag sen..
så himla liten var hon, och hon ser så fullifan men ändå glad ut tycker jag ;P


Lilla pluttan, så lite hår hon har =)


och ett kort jag tog häromdagen.. 
Hon tar ton den lilla damen ;P 



Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Haha! Sötisan! Gu va liten hon va!! :P



Puss

2011-07-21 @ 14:24:09
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Jannie

ÄLSKAR översta bilden!hon ser fantastiskt lycklig ut o japp HYFSAT full-i -fan!!ha ha ha SÖTISEN!



Tack snälla du för de fina orden!Ja livet som mamma är obeskrivligt!Hjärtat dunkar pumpar o slår för någon som knappt pratar med en...ha ha ha Märkligt det där!LYCKA är deras mellannamn!

Allt bra med oss tack!Semester o njuter för fullt!

Hur är det med er?Några planer för sommaren?



Massa massa kramar till fina er

2011-07-21 @ 15:43:38
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!