Söndag...

Bloggen hamnar visst inte första hand nu när det är sommar :)
Lusten och tiden finns helt enkelt inte.. Men när lusten faller sig på är det väl lika bra att passa på..

Dagarna går i ett tycker jag, Leia är en riktig pappagris fortfarande, underbara unge! 
Lite roligt att det går i vågor det där, snart ska hon väl vara i mig jämt och ständigt :P

Igår var vi hemma hos Rickards faster med familj, grillade och myste ute i trädgården. Mysigt som alltid!
Leia provade att bada i en jättestor pool.. Först vart det lite läskigt.. men tillslut blev det riktigt roligt.. Så roligt att hon inte ens ville gå upp.. hon älskar verkligen att bada, det måste hon ju fått ifrån mig eller, som ligger i badkaret nästan varje dag ;)

Idag har vi haft tvättstugan.. usch längtar till den dagen vi har egen tvättmaskin!
Sen tog vi en sväng till mamma så att Leia även fick bada av sig idag en sväng! 

Nu sover snuttan sen en stund tillbaka och jag sitter bara och njuter.
ska se om jag lyckas hitta någon bra film att hyra och sen svulla lite chips är det tänkt! GÖTT!!

Lite bilder från igår!


Jag & Leia!





Vågar plaska liiiiite iaf..


Tillslut vågade hon sig i den stoooora poolen, mer än vad hennes mamma gjorde!


Simmar lite ;)


Vågar bada lite med Jonna! 


Bettan, Leia & Jonna i hamocken.


Leker med gruset..


Tror Leia har fått syn på Pelle ;D


och en bild från idag när hon står och leker med sitt kök, sötpluttan! ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

`Tssi så härliga blöta sommarbilder minsann, ja ibland skönt med paus =D



Tssi så hon är pappas tjej =D

2011-07-11 @ 15:14:16
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Jannie

Såååå himla härliga bilder!

Ljuva ljuva sommar!

2011-07-11 @ 20:21:10
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Fia

Ser ut som Leia gillar att bada =)

2011-07-11 @ 22:30:08
URL: http://www.sofsan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!