Onsdag.

Hallå..

Dagen började med sovmorgon till kvart i nio! Underbart, Leia börjar verkligen skämma bort oss riktigt! hihi..
natten har förövrigt varit bra också, så jag kände mig utvilad imorse.

Snart är det Lördag och då är det dags för bröllopsfotografering! Åh det ska bli så himla roligt, börjar bli lite pirrig faktiskt=) Hoppas på sol och fint väder ;D
Eller iaf inget regn..

Imorgon blir det förmodligen också lite fotografering, dags att fota Jenny igen! 
Vi ska fotografera ute så vi hoppas på sol även imorgon, annars skjuter vi nog upp den fotograferingen..

o på tal om annat, ja är så himla sugen på att flytta igen.. inte för att jag inte trivs i våran lägenhet vi har nu, för det gör jag verkligen, vi har ju fått precis som vi vill, vad det gäller tapeter osv.. MEN jag skulle så gärna vilja ha en lägenhet med uteplats.. Tänk vad underbart att bara kunna släppa ut Leia i gärset utan att behöva släpa ner halva lägenheten, för att sedan springa upp alla trapper igen om man har glömt något.
Sen tycker jag att man känner sig så "uttittad" när man sitter på gården här nere, skulle vilja ha det lite mer privat..
Ringde faktiskt platen då jag satt upp mig i kö för ett halvårsen eller något på bottenlägenheter i Bråstorp..
Kollade om det fanns något ledigt, och jag hörde på henne att det fanns det men att det var folk före.. ÅHH jag skulle så gärna vilja få ett erbjudande, men vi lär väl få vänta i hundra år..någon som vet hur lång kö det är dit?
aja nog om det! Någongång är det väl våran tur också =)

Nu vaknar visst Leia hör jag,

Ha en bra Onsdag alla!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vi ska ju få omtapetserat nu och då får jag nog mera trivselkänslor, men förstår vad du menar, skulle också vilja ha en egen lite uteplats =D

2011-07-13 @ 14:12:06
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!