Dagen..

Dagen har gått i ett idag.
Började med att jag åkte iväg till gymmet i förmiddags och tränade lite! Skönt!
Sen gick jag och Leia bort till Mickis, tvillingarna! Våra morsor var också med! mys!
Tvillingarna sprang runt överallt, åt varsitt håll osv.. Så ibland är det skönt att Leia inte har kommit på det där med att gå än ;)
Men det kommer, hon springer runt för fullt här hemma med gåvagnen! Klättrar i och ur den osv..
Det händer mycket på bara några dagar! :)Sötnosa!

När vi kom hem från Mickis drog jag iväg till linda en sväng själv..
En kopp kaffe och lite skitsnack! underbart!
Ska se om det blir någon fotografering av henne på Lördag=) hoppas!

På lördagskväll ska vi även träffas tjejerna och dricka ett par cider!
Ska bli skönt att träffas och mysa lite, jag tror vi alla behöver det!

Hur man än gör så går tankarna tillbaka till er ska ni veta! ♥

Nu ska jag slänga mig i soffan och glo på Sommar med Ernst och störa ihjäl mig!
Godkväll!


Leia i sandlådan!


Går iväg med vagnen och vänder sig om och vinkar hejdå! :D
Sötgröööööt!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tack för visiten! O förlåt för äckligt kaffe o att jag deppa... va inte meningen...



Puss!

2011-07-21 @ 20:29:14
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Mormor

Sötnosa=) Vinkar hejdå=) Jag dööör lite<3

2011-07-21 @ 20:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!