I´m Back!

Hej!
Då var jag tillbaka efter en dags paus.. Det räckte kände jag..
Måste tillomed erkänna att jag var lite sugen på att blogga igårkväll.. :P

Idag har vi fikat, handlat, städat osv... Som alla andra dagar ungefär.. :P

Vi har även möblerat om i Leias rum.. inte för att hon har så mycket möbler än :P
Men tror sängen står bättre nu:)
Längtar sååå tills dom ska renovera lägenheten.. Men tycker det är dags för oss att få kataloger snart?
Får väl ringa och tjata annars ;)

Till min stora besvikelse så är det inte familjen annorlunda ikväll :(
Det var tydligen handboll istället. Usch så tråkigt :P
Så jag kommer förmodligen hamna här i vanlig ordning ;)
Kommer ni se handbollen?:)

Leia ligger på golvet och spelar på Rickards gitarr..
Undrar om det blir en liten rockstar av henne? ;)

Det börjades ju redan i magen ;)

Hoppas ni haft en bra start på Veckan! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha är det hennes hand i amgen!

Shit av häftigt!!

2011-01-17 @ 20:24:52
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Hihi, coolingen! :D



Ja va fan , skulle inte dom börja renovera snart??? :S

Ring o TJATA! ;D



PUSS!<3

2011-01-17 @ 22:53:38
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!