Året som gått..

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Ja det gjorde jag=)
- Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inget ;D
- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Linda fick sin tredje son Kean, Mickis fick sina två tvillingflickor Ninja & Nikita! ♥
- Dog någon som stod dig nära?
Nej,,
- Är det något du saknat år 2010 som du vill ha 2011?
Ännu mer pengar ;)
- Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
21 Juni!
- Vad var din största framgång 2010?
Att jag blivit mamma till världens underbaraste skitunge!
- Största misstagen?
Kommer inte på något? :O Då måste 2010 varit ett jäkligt bra år..
- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Neej varit skapligt frisk förutom lite förskylning... att föda barn är det att skada sig själv? ;) haha 
- Bästa köpet?
Allt till Leia och mina porriga leggings ;)
- Vad spenderade du mest pengar på?
Leia såklart! 
- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Leia och Rickard! Och att jag och Linda blivit så bra vänner! 
- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
Lifehouse- Had enough
Yellowcard- Empty apartment
Dead by april- Promise me ( acoustic )
- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!!!
- Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar att jag hade tränat mer än vad jag har gjort!
- Vad önskar du att du gjort mindre?
Ödslat onödig energi!
- Var du kär i år?
SÅKLART! ♥
- Hur många förhållanden?
1!
- Favoritprogram på tv?
Desperata hemmafruar såklart!
- Bästa boken du läste i år?
Har inte läst någon, endast gravidtidningar hela första halvan av året :D
- Något du önskade dig och fick?
En perfekt liten dotter!
- Något du önskade dig men inte fick?
-
- Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firade med vänner och familj!
- de bästa människorna du umgåts med?
Rickard , Mickis & Linda! ♥
- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Nej inte vad jag kan komma på, helt perfekt med andra ord=)
- Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Slappt för att jag var fet och gravid! nu kör vi på tajt igen! ;)
- Vad fick dig att må bra?
Min underbara familj, mina vänner!
- Vem saknade du?
-
- De bästa nya människorna du träffade?
Linda!
- Årets sötaste?
Leia!
- Årets största kärlek?
RICKARD!
- Årets bästa?
Leia och Rickard! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Roligit att läsa! :D



TAck så mycket för din kommentar, vad snäll du är! :)



PUSS!

2011-01-02 @ 11:11:14
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Awww <3 :D

2011-01-02 @ 11:50:59
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!