Torsdagsfika!

I förmiddags gick jag och Leia bort till Tjottis en stund! 
Där var även Rebecka med sina små tvillingtjejer! 
Så mysigt att dricka lite kaffe och snacka lite skit=)
Några bilder fick jag till också ;)

Mamma Rebecka & Cindy.


Cleo testar majskrok för första gången och verkar gilla det :D


V&V!

Leiapluttan! Men hon fastnade visst inte på kort förrän vi kom hem =)
Tack för en trevlig dag alla inblandade ;D

När Leia och jag kom hem var Rickards faster & Kusin här..
Längesen vi träffades,det var trevligt även om det bara var en snabbis!

Nu är det bäst jag avrundar, för vi ska ta en tur till Maxi :D



Kommentarer
Postat av: rebecka o twinsen

oooo va fina bilder =) <3

2011-02-24 @ 15:27:56
URL: http://bereckaochtwinsen.blogspot.com/
Postat av: Mirre

Fina kort och trevligt med besök =D

kramar

2011-02-25 @ 12:59:51
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!