God kväll!

Idag har det varit riktigt jävla kallt ute, och jag är så trött på kylan så fyfan! 
Imorse när Rickard & jag skulle åka iväg till gymmet så startade självklart inte bilen!
Så någon träning för oss blev det inte :/ Visserligen tur kanske, eftersom att Rickard känner sig lite krasslig...
Lite paus från träningen gör oss gott tror jag ;)

I eftermiddags kom Mickis hit med sina sötnosar Ninja&Nikita!
Först var det visst väldigt läskigt att komma hit men efter några tårar gick det riktigt bra..
Dom lekte bra alla tre, så nu hoppas jag att alla sjukdomar håller sig borta och att vi kan ses snart igen! ♥

Imorgon ska jag och Leia iväg hem till Tjottis! 
Rebecka och hennes tvillingar kommer också vara där. Mysigt! 
Nästan så jag känner mig utanför som inte har tvillingar ju!! HAHA nee skämtosido!
Lite roligt bara att både Mickis, Tjottis & Rebecka har tvillingar alla tre=)

Nu ska jag krypa ner i sängen och glo på några avsnitt vänner i vanlig ordning!

Sov gott alla fina!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson ♥

Amen fy fan, jag är helt utanför då! :( Buhuuuu!

Hihi, neee ha det så kul idag gumman! Lite kul som sagt att alla tre har tvillingar, det är ju ändå inte så jäkla vanligt ju :P haha!

Ses i mårrn! Love U!

PUSS <3



2011-02-24 @ 08:08:50
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!