Onsdag och fortfarande ingen snööö..

Ska jag behöva gå ut och spruta såndär fejksnö på hela gräsmattan också?
Nu vill jag ha lite snö, det är faktiskt inte så långt kvar till julafton nu ju.. Kom igen nuuu!!
Idag är Leia på dagis igen, och idag mår jag liiiite bättre! Har kunnat sova inatt utan att vara uppe och spy, alltid något ju! Man får vara glad för det lilla som gör att man hankar sig framåt ;) En vän till mig som också är gravid sa att det slutande i vecka 19-20 för henne.. Så får hoppas mitt avtar INNAN dess, eller iaf då! Jag vill verkligen inte må såhär hela graviditeten! Tycker ni jag är en aning bitter va? men det får ni ta!
Jag veeet att jag kommer få världens finaste seeen, men det är ju långt kvar, men jag längtar redan! ♥
Fast först längtar jag efter att få en liten kula och känna sparkar osv :)

Annars ska vi åka iväg och shoppa lite på Maxi, alltid är det något som tar slut.
Och ny julstjärna & stake måste ju köpas eftersom det gått sönder.

Sen i eftermiddag ska jag hem till Linda och fota hennes ungar, tror jag iaf!
Vi skulle höras av idag om tid oså!

Bäst att sätta fast och få på sig ett ansikte så man slipper skrämma folket på Maxi.

Just ja, idag har jag namnsdag också, grattis till mig ;P

Hoppas ni får en fin Onsdag!


En gammal egobild från i början av året, då vare snöö juuu!



Kommentarer
Postat av: Marie Foto & H U N D hjärtar mig

Jättefin bild och inte skulle du skrämma nå folk heller toka =D



Vi har fått snö idag, massvis, så lovely

kramar

2011-12-07 @ 11:26:15
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jättefina foton i din blogg!

2011-12-07 @ 11:33:05
URL: http://myday.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Spyy är det värsta som finns, fy fan!



Åh den där bilden minns jag! ;D Hihi!

Puss

2011-12-07 @ 12:21:00
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Grattis snygging på namnsdagen!!! <3



Mihihi! Jaaa tack för igår! Det va myyys o skönt o prata lite, känns som det va längesen...men det kanske det inte va?? :O :$

O näää, inget o fota mig va fan, lägg av :P hahah!



Snart seees vi iaf! Hoppas ungarna är samarbetsvilliga ;D hihihi!

PUSS fru , love you <3

2011-12-07 @ 13:49:00
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Jannie

SNYGGING!

O grattis på namnsdagen!

Helt dåligt att jag inte visste det... ; )



Mysigt att få vara gravid igen!(förutom att behövas kräkas o sova dåligt då...)Men annars!

Tänk när sparkarna kommer o allt det där.LYCKA!

sen hoppas jag iofs att du slipper alla Ove-stollar som ska fram o klämma jämt o ständigt!

hoppas ni har en mysig kväll!KRAMAR

2011-12-07 @ 21:40:37
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Kristine-Mammans Dagbok

Tjo ho och grattis på din namnsdag!

Jag kommer inte riktigt ihåg hur länge jag spydde. Jag har för mig att jag käkade upp tre burkar lergigan comp och jag trappade nog ner ätandet tills jag en dag kände att jag inte behövde dem mer. När jag började med dem trodde jag att jag skulle bli beroende av dem och att jag alltid skulle behöva äta tabletterna. Men det vänder vännen. Men tyvärr så kan det ju sitta i länge....usch. Det är psykiskt påfrestande det där illamåendet. Men som sagt, det blir bättre även om det inte känns så nu!



Vi var på ikea idag och spanade in sängarna. Åh va svårt det är att bestämma sig. De är fina alla men en vit vill jag ha så den betsade går bort.... Och en växasäng är ju sååå gulligt, men vill helst ha en i trä..... Ja sicka bekymmer. Fortsättning följer ;)



Sov gott vännen och hoppas nu du slipper spy i natt... Usch stackars dig.

Kraaaam!

2011-12-07 @ 22:42:09
URL: http://mammansdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!