Lörda!

En vecka kvar till jul idag, och inte så mycket som liiiiiiite snö syns! Istället öser regnet ner, börjar bli riktigt irriterad på det.. Jag vill ha en vit jul, annars kan det nästan likagärna vara :(

Idag vaknade vi strax efter halv åtta och sen har vi bara myst hela fm. Tills jag fick ett anfall och var tvungen att städa hela köket, det är lustigt alltså.. Att denna jobbiga städmani redan börjat! Men o andra sidan blir det ju rent och fräscht så! ;)

Lite lunch har vi hunnit med också, och Leia ska sova en liten stund, sen ska vi åka till mamma en sväng och umgås lite!

Eftersom det är lördag så är det även ny bebisvecka! Det gillas ju alltid! hihi.
Och jag har ju sen i början av veckan tyckt att jag känt av mini där inne, så mysigt! ♥
Snart är H*n så stor så an känner rejält, längtar!

Bild på magen osv kommer upp i ett eget inlägg senare.


Julmys igårkväll! ♥



Kommentarer
Postat av: Marie

Jag håller med, vill också ha snö, får ju inga julvibbar =D



Ohh så mysigt detta var hos er

2011-12-17 @ 18:51:52
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Åh va gottit! :D Längtar fasen massor till julafton o all go mat o myyyys!! :D



Puss!

2011-12-18 @ 00:00:56
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!