Kväll...

Då är denna dag till ända också.
Skönt, ska nog snart krypa ner i sängen och försöka sova lite.. Och hoppas på att Leia sover bättre inatt.. Imorgon är det ju dagisdags igen.. :) Hoppas lämningen går bättre än sist, men det tror jag! 
Undertiden som Leia är på dagis ska vi passa på att handla klart de sista julklapparna.. för givetvis har man några kvar.. Hoppas på att det är lite folk på stan imorgon, annars blir jag lite lätt irriterad..
Hatar att springa och trängas bland folk osv...

Förövrigt känner jag att jag blir så irriterad på folk över lag!
NÄR ska folk växa upp? Ändra sina beteenden?
Fan så mycket idioter det finns här i världen!
Japp nu fick jag det sagt också..
Jag skyller mitt dåliga humör på gravidhormoner, det funka ju alltid eller hur ;)

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Marie - Fotograferande hundtoka

Hehe du är arger för min skull va =D



Men det är smällar man får ta då man har så snygga designers som vi har inte sant?



nerrrå, det är verkligen inte ok, det finns liksom gränser

kramar

2011-12-19 @ 21:27:35
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Marie - Fotograferande hundtoka

Haha det där lät ju, kul att någon gillar din design i alla fall , höhö

2011-12-19 @ 21:32:19
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: ENDENISE - tävlingar igång ♥

sv: Ja jag blir så irriterad på alla människor som stressar som tokar haha. Idag var det en tant jävel som skulle av bussen och var tvungen att putta mig åt sidan för att hon trodde att hon inte skulle hinna eller något. Dumma fanskap! Bussen hade ju int ens stannat...suck!

2011-12-19 @ 21:34:02
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!